Články

Odstranění „karosa“ blinkru z mé VFR800Fi

karosa sl11 detailByla, je a bude jedna nepěkná věc, se kterou jsem se na VFR800Fi nikdy nedokázal plně ztotožnit. Řeč je o onom autobusovém blinkru, který tak nějak hyzdí vzhled designově velmi povedeného stroje.

mirrors VFR  V zimě jsem si tak brouzdal po Aliexpresu a čistě náhodou jsem narazil na zrcátka s integrovaným blinkrem. Pro tuto náhodu stačilo napsat jen pár znaků do vyhledávače ve stylu „LED turn mirror VFR800“. No a náhodou jsem fakt narazil na celkem dost produktů (v podstatě stejných) a už stačilo jen objednat a čekat, až dorazí domů. 
 demontaz Po třech týdnech čekání zásilka dorazila domů a už nic nebránilo v zahájení „drobné“ přestavby mé VFR. Shodit staré blinkry, odpojit elektriku, demontovat kryty pod plexy, natahat delší vodiče od původních blinkrů až k zrcátkám, zdemontovat origo zrcátka, namontovat nové, zapojit elektriku, nahodit zpátky kryty a … funguje to, ale… 
 Tak to ve zkratce průběh té opravdu nejkratší etapy. Teď vyvstal další úkol, jak se zbavit opravdu nehezkých větracích otvorů v kapotáži. Ne, že bych tam ty díry nečekal. Už dva měsíce jsem si na tabletu kreslil, jak by motorka mohla vypadat po zavaření a přestříkání. Výsledek měl vypadat zhruba takto: uprava1 
 A tak šel čas a já čekal v pořadovníku u kamaráda v servisu, až budu moci přijet se svou veferkou na vyvaření a ono dolakování spodního klínu a masky. Kluci toho mají fakt hodně a s blížící se závodní sezónou ještě více a tak se moje čekání stále protahovalo a já s těmi „krátery“ v masce jezdit nechtěl. Tak jsem to vyřešil jednoduchým českým tuzingem. polep 
   Nic moc, že? Ale jezdit se s tím dalo, i když to byl hnus, velebnosti. 
 Zhruba 14 dní před ustájením motorky v servisu jsem si kreslil design čím dál častěji a za těch 14 dní  jsem nepatrně změnil původní návrh na tento návrh: polep 
Jednoduché na tabletu, v praxi už ne. Kluci z BrabaxMoto jsou hodně šikovní a výsledkem celého snažení je zcela nový design mé postarší již rok plnoleté slečny Veferky.  
bok
predek

Myslíte, že ta změna stála za to?
No co dodat. Snad jen to, že se mi výsledek opravdu líbí. Jo a nechápu, že tento krok pány designéry z Hondy nenapadl již před realizací mého stroje, ale to bych dnes asi nepsal tento článek…

Ať vám stroje fajne jezdí a máte radost z každého kilometru stráveného v sedle.

 

Amen

 {jcomments on}