...teď reálně...
Svého času jsem si četl článek, kde dělali rozbor a porovnání N95 a N98. Oba benziny se moc nelišily a to ani v oktanovém čísle a v subjektivním pocitu už vůbec.... jen ten N98 je více aditivován... a kolik je u nás rafinérek, které vyrábí PHM? Takže všechny tuzemské benziny jsou na jedno brdo, jen se liší aditivací... asi tak...
Já osobně dávám dlouhodobě do benzinu VIF a jsem spokojen. Byl jsem spokojen, i když jsem VIF nedával, ale aspoň mám dobrý pocit, že něco dělám pro mou motorku
O téměř zázračných účincích VIFu
jsem přečetl několik testů, ale jsem k tomu všemu u nás trochu skeptický. Co ale mohu sám potvrdit, že působí jako skvělý stabilizátor benzinu, kdy jsem jednu zimu nechal v sekačce na trávu asi deci benzinu a samozřejmě na jaře ani škit a zvodnatělý benzin jsem vylil. Další zimu jsem nechal stejné množství benzinu v sekačce, ale s adekvátním množstvím VIFu. A ono to zafungovalo. Na jaře jsem v pohodě nastartoval, motor jel pravidelně...
Takže po této zkušenosti nejen že přidávám VIF po každém tankování do motorky, ale i bez obav nechám poloprázdnou nádrž přez zimu, pokud nestihnu dotankovat do plné...
Letos to tak bylo, nestihl jsem dotankovat, VFR mi stála 6 měsíců pod plachtou.... a toto pondělí startovala na první pokus