• Strana:
  • 1

Téma:

Vysoké otáčky volnobehu 7 roků 1 týden zpět #9913

  • Valter
  • Avatar uživatele Valter Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 5
  • Obdržená poděkování 0
Zdravým všechny nadšence .
Mel bych otázku a prosbu. Mám VFR Vtec r.v.2006. Vše fungovalo a slo úžasne a jsem z motorky nadseny ale v podstatě z ničeho nic má motorka pri volnobehu studenem startu velmi vysoké otáčky cca.2200 -2500ot./min. Až pri ohrati motoru na 94 stupňů otáčky klesnou na cca.1300ot/min. Neresil jste někdo podobný problém a treba zdárně vyresil?
Svíčky ok, na falešný vzduch praskla hadicka to take nevypada,lanko plynu promazane klapky se vraceji...
Dekuji za radu

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vysoké otáčky volnobehu 7 roků 1 týden zpět #9914

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
Tak pozitivní je, že ti to funguje zahřáté. :-) Prakticky by to mohly způsobovat dvě věci. Čidlo chladící kapaliny nebo krám, který se jmenuje fast idle wax unit

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vysoké otáčky volnobehu 7 roků 1 týden zpět #9915

  • Valter
  • Avatar uživatele Valter Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 5
  • Obdržená poděkování 0
Dekuji moc za odpověď. Dá se to nejak rozpohybovat nebo opravit? Asi nový dil předpokládám že?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vysoké otáčky volnobehu 7 roků 6 dní zpět #9916

  • Stanley
  • Avatar uživatele Stanley
  • Offline
  • VIP EXPERT
  • VIP EXPERT
  • Příspěvky: 220
  • Obdržená poděkování 12
Jak píše Scalla, "b" je správně. Česky tomu říkají automatický sytič.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vysoké otáčky volnobehu 7 roků 6 dní zpět #9917

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
Sytič je nesprávný název ;) Stručně řečeno, sytič obohacuje směs, zatímco tenhle krám pouze ovládá klapku. O bohatost směsi se stará řídící jednotka. Ještě je zajímavá otázka, jak by se motorka chovala, kdyby bylo teplo. Mohl by být taky problém v čidle teploty nasávaného vzduchu.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vysoké otáčky volnobehu 7 roků 6 dní zpět #9918

  • Stanley
  • Avatar uživatele Stanley
  • Offline
  • VIP EXPERT
  • VIP EXPERT
  • Příspěvky: 220
  • Obdržená poděkování 12
Čidlo teploty nasávaného vzduchu ovlivňuje bohatost směsi dle map v řídící jednotce. Na tomto principu je založen i booster plug. Kdy hlásí teplotu nižší o 20° a řídící jednotka obohatí směs asi o šest procent. Toto však platí pouze při přechodu mapou. Jakmile zůstanou otáčky konstantní v rámci jednoho pole mapy, lambda dá signál řj. a ta příliš bohatou směs ochudí na optimální poměr. Takto je to popsáno na stránkách výrobce booster plug. Sám ho mám kvůli laďákům a volnoběžné otáčky jsou v pořádku ve všech případech

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vysoké otáčky volnobehu 7 roků 6 dní zpět #9919

  • Valter
  • Avatar uživatele Valter Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 5
  • Obdržená poděkování 0
A jaka je cena dílu a práce v servisu?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vysoké otáčky volnobehu 7 roků 6 dní zpět #9920

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43

Valter napsal: A jaka je cena dílu a práce v servisu?

Valtře, to jsou přesně ty otázky, které zbožňuji. Za prvé, vůbec není jisté, že je problém v součástkách, které jsme popsali. Třeba je jenom špatný kontakt (zoxidovaný konektor). Např. čidlo kapaliny funguje na principu proměnlivého odporu v závislosti na teplotě (trochu kostrbatý popis). Pokud bude na konektoru větší přechodový odpor, dostane ŘJ jiné informace a podle toho bude dávkovat benzín. Takže měnit bezhlavě součástku je na nic (jak jsem se k vlastní škodě několikrát přesvědčil). V prvé řadě to chce proměřit a určit problém.
Způsob proměření závisí od toho, jaké máš k dispozici nástroje. Nejjednodušší (z pohledu měření) je součástku vymontovat a vyzkoušet v teplé/studené vodě. Bohužel zrovna tyto dvě věci se vyndávají vcelku blbě.
Nevím, jestli má už tvůj model diagnostický konektor (červený na pravé straně, zapojuje se do něj gipro). Změřená teplota kapaliny by napověděla, jak snímač funguje. Ten bimetal pro zvýšený volnoběh to ale nezměří.Nicméně tam by mělo být vidět, jestli se to hýbe spolu se zahřívajícím se motorem.
Cena práce závisí na sazbách servisu. Rád bych ti s tím pomohl, ale ohledem na mé ostatní aktivity už se aktuálně neodvažuji komukoli cokoli slibovat (moje VFR je toho smutným důkazem).

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vysoké otáčky volnobehu 7 roků 6 dní zpět #9921

  • Stanley
  • Avatar uživatele Stanley
  • Offline
  • VIP EXPERT
  • VIP EXPERT
  • Příspěvky: 220
  • Obdržená poděkování 12
Přesně tak jak píše Scalla. Je potřeba to rozdělat vyčistit proměřit dle manuálu. Co vím tak s tím občas jsou problémy, ale hlavně u skútrů. Proč to nevím. U vfr jsem o tom ještě neslyšel. Teď jsem plný, ale zhruba lo novém roce by to šlo. Mám teď naslibované čtyři moto na údržbu....

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vysoké otáčky volnobehu 7 roků 6 dní zpět #9922

  • Valter
  • Avatar uživatele Valter Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 5
  • Obdržená poděkování 0
Jj jasné. Myslel jsem to tak že pokud by to skutečně byla tato varianta tak abych cca.věděl kolik si mám nachystat. Jinak samozřejmě ještě vše projdu promerim prostrikam a uvidíme. Ale moc dekuji za vaše info a váš čas.
Pokud někdy budete mit cestu smer Znojmo je vám k dispozici muj azyl...neni problém přepsání , zaparkovat moto v garáži atd...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
Vygenerováno za 1.325 sekund
Powered by Kunena fórum