Gahan37 napsal:Ahoj tak já mám za posledni 2 měsíce zkušeností dost:) koupil jsem výše uvedený od Mareše… šlapal měsíc než ho odbouchnul a shořel altík… koupil jsem altík značky Electrosport z Abmota a narychlo regulator z M-style… čína, ale potřeboval jsem jet víkend pryč… výsledek regul vydržel přesně 150km než začal přebíjet. Anabáze pokračuje… opětovný nákup od Mareše + i nová baterka. Po instalaci všechny hodnoty jak má být… po cca 30km se rozsvítila Fi… nastartováno na neutral svítí, se světly se dusí a padají otáčky, jízda na parkovací světla ok, ovšem Fi poblikává… viva la Honda
Gahane,
dle toho, co popisuješ bych nyní problém hledal spíše v kabeláži, než u tria alt-reg-bat.
Pamatuji si, jak jsem se natrápil v roce 2007.. neustále se mi při jízdě dělo to, že najednou začala svítit kontrolka FI a motorka špatně táhla, skoro až chcípala... po chvilce to přestalo a za chvíli zase začalo. Po týdnu pozorování jsem si všiml, že vždycky, když začne blbnou, tak začalo cvakat "bypass control solenoid valve" (to je ten ventil přidělaný na pravém zadním rohu (z pohledu řidiče na sedle) boku vzduchového filtboxu). Nedjříve jsem hledal chybu v tom ventilu... vyměnil jsem je a pořád to samé.... po dalších 14dnech hledání jsem problém objevil. Do řidící jednotky vedou 2 konektory o celkem 32 kabelech... no a jeden z nich bych na konci u konektoru spuchřelý.... a tahle blbost mi nadělala takové problémy.
Zkus tedy nejdřív projet všechny konektory a spoje na kabeláži... a pak laboruj s alt-reg-bat.
Jak už jsem tady popisoval... mně motorka nedobíjela a když jsem natvrdo propojil altík s reglérem a reglér napojil přímo na baterku, tak to zvedlo dobíjecí napětí o cca 1,5V.
Já jsem před cca měsíce na inzerát sehnal kompletní svazek na 700,- ... přes zimu mám v plánu jej celý rozmotat, všechny spoje procínovat, dát nové fastony na konektory a dát na motorku... věřím, že pak budu mít zase na dlouho od elektriky pokoj...