Viki napsal: ...dle mého servisáka si s tím motor a jednotka poradí bez problémů...
V jednom, dnes již neexistujícím dealerství ve Vestci servisáci tvrdili, že VTEC ventily se neseřizují...
Ale pravda, tvého servisáka neznám. Třeba si nechal nějakou VFR odbrzdit a mluví na základě naměřených zkušeností. Každopádně VTEC měl s laďákem chudou směs a jeho řídící jednotka si s tím neporadila. Pochybuji, že FI má řídící jednotku lepší. Jen pro zajímavost, řídící jednotky ve VFR jsou vcelku "hloupé", tak 15 let za tím, co se v té době montovalo do aut.
To je podobné, jako když kamarádovi doporučil servisák gumy na auto. Sice to bylo korejské "Nango-cosi", ale doporučil mu je SERVISÁK. On to musí vědět, protože ty gumy se PRODÁVAJÍ. Samozřejmě, že se prodávají, když jsou o polovinu levnější, než zavedené značky a pan servisák je za patřičnou provizi doporučuje všem zákazníkům. Kruh se uzavřel a servisák alespoň v tomhle nelhal. Pak se podíváte na test ADACu a "Nango-cosi" mají o 13 metrů delší brzdnou dráhu než zavedená konkurence. Ale samozřejmě, zákazníci si stěžovat nebudou, protože, naštěstí, takhle mezní situaci nikdo z nich nikdy nezažije. Snad jen pro ty, kteří ji zažili, to byl zážitek poslední.
No, ale to se od výfuku pod sedlem dostáváme už někam úplně jinam. Vykecal jsem se a pokud máte jiný názor, brát vám ho nebudu. Každý má právo věřit čemu chce.