• Strana:
  • 1
  • 2

Téma:

Představení a dotaz 3 roků 9 měsíců zpět #11726

  • NesmrtelnáTeta
  • Avatar uživatele NesmrtelnáTeta Autor tématu
  • Offline
  • Nováček
  • Nováček
  • Příspěvky: 12
  • Obdržená poděkování 0
Dobré ráno všem
Dovolte mi abych vám představil a zároveň položil pár dotazů

Jmenuju se Jan a jsem alkoholik :o) zatleskáme Honzovi.
Ok tak znovu Jmenuju se Jan, pocházím z Ostravy a aktuálně pendluji Ostrava, Brno, Praha. V jedné stopě žiju s přestávkami zhruba od 16ti let. Jezdil jsem na více motorkách od malorážek po 600ccm.V lednu letošního roku jsem se rozhodl splnit si sen a pořídil jsem si VFR 800 RC46E. Volba padla právě na ní, jelikož jsem zvyklý hltat kilometry po stovkách a zažil jsem i extrémy 40 tis za sezónu. a VFR je pro mne etalon spolehlivosti.
Teď k dotazům
1. Na moji VFR mi přestaly fungovat blinkry. Brzdové světlo funguje, přepnuti na levou stranu neudělá nic, na pravou stranu v palubce začne něco cvakat. Přepínač jsem vyčistil a nastříkal sprejem na kontakty. V přepínači vše ostatní funguje jen ty blinkry ( žárovky jsou ok )
2. Mam nosiče kufru Givi Wingrack (monokey) na tři kufry bez horní plotny. Doporučíte mi prosím nějaké kufry ? Ideálně dobrý poměr cena/výkon
Díky za odpovědi a rady

PS: Těším se na letošní sezónu mám v plánu několik výletů i za hranice tak uvidíme

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od NesmrtelnáTeta.

Představení a dotaz 3 roků 9 měsíců zpět #11727

  • Jarak
  • Avatar uživatele Jarak
  • Offline
  • VIP EXPERT
  • VIP EXPERT
  • Příspěvky: 268
  • Obdržená poděkování 15
Zdar,co třeba mrknout na přerušovač blinkrů?
Pokud máš monokey nosič ,tak buď boční kufry Kappa K 33 N ty jsou okoli 5 tisíc,nebo Givi V 35 N,pořípadě Givi V 37 N,ty jsou dražší.Plotna na horní kufr třeba Givi KM5,kufr Givi V56 NN,nebo Kappa K 56 NT.
Poděkovali: NesmrtelnáTeta

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Představení a dotaz 3 roků 8 měsíců zpět #11730

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
Kdybys chtěl, mám jednu nadbytečnou maxxii. Dám ji za polovic. Možná budeš muset dát jinou plotnu. Pořád se mi ty názvy pletou.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Představení a dotaz 3 roků 8 měsíců zpět #11734

  • NesmrtelnáTeta
  • Avatar uživatele NesmrtelnáTeta Autor tématu
  • Offline
  • Nováček
  • Nováček
  • Příspěvky: 12
  • Obdržená poděkování 0
Tak problém blinkru zdánlivě vyřešen. Rozebral jsem přepínač, nastříkal ( rozuměj vykoupal ) kontaktorem, vyčistil minizubním kartáčkem a zatím funguje ( 50 nedělních kilometrů ) tak uvidíme. To samé mě čeká s přepínačem světel u plnu tak snad to bude podobné

Nosiče kufru jsem zatím demontoval, nechal opískovat, protože původní majitel na ně 20 let nesáhnul, tak byly zrezlé nebo z nehezkou patinou a chystám se je dát do černo/červené barvy

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od NesmrtelnáTeta.

Představení a dotaz 3 roků 8 měsíců zpět #11737

  • marek
  • Avatar uživatele marek
  • Offline
  • Expert
  • Expert
  • Příspěvky: 137
  • Obdržená poděkování 7
Čau,

s těma blinkrama jsem řešil něco podobného. Vyčištění mi ale nepomohlo. Nakonec jsem lehce pocínoval kontakty přepínače. Mám s tím odjetou celou sezónu a zatím je klid. Mimochodem s přepínačem světel mě to bude čekat taky.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Představení a dotaz 3 roků 8 měsíců zpět #11740

  • NesmrtelnáTeta
  • Avatar uživatele NesmrtelnáTeta Autor tématu
  • Offline
  • Nováček
  • Nováček
  • Příspěvky: 12
  • Obdržená poděkování 0
tak si pak můžeme dát info, blinkry jsou cajk, to vyčištění zabralo zatím dobře ale uvidíme v sezoně. Najel sem 250km kolem komína včera. U světel se na to vrhnu asi někdy v týdnu. Mám v plánu si nakoupit díly a po sezoně ji malinko upravit ... Mám rád originální stavy bez nějakých mega zásahů, ale třeba červené gripy a závažíčka, čiré blinkry a takové ty drobnosti. ( možná se kouknu na rám protože po 20ti letech má sem tam lišku )

ještě mě napadá, máte někdo zkušenosti s tím, jak dostat výfuk pod sedlo ? letmo uchycené kolo je prostě kus pornografie a je škoda že není vidět RC46

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od NesmrtelnáTeta.

Představení a dotaz 3 roků 8 měsíců zpět #11744

  • Dvoři
  • Avatar uživatele Dvoři
  • Offline
  • VIP EXPERT
  • VIP EXPERT
  • Příspěvky: 213
  • Obdržená poděkování 9
Ahoj,
Nějaké úpravy s výfukem pod sedlo už jsem viděl na anglickém webu ale nějak jsem tomu nevěnoval pozornost jelikož si myslím že stačí pořídit nějaký rozumný výfuk aby nezakrýval 3/4 kola. Já to tak už teda koupil s tímhle výfukem ale dal jsem tam ještě zadní kolo ze staršího modelu RC36 a myslím že se povedlo a vypadá to v pohodě. Barva kol měla být původně stříbrná aby ladila k rámu akorát mi to borci v lakovně dojebali ale už jsem něměl nervy to předělávat a tak nějak jsem si na to zvykl a i se mi to líbí :)
Přílohy:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Představení a dotaz 3 roků 8 měsíců zpět #11749

  • marek
  • Avatar uživatele marek
  • Offline
  • Expert
  • Expert
  • Příspěvky: 137
  • Obdržená poděkování 7
Myslím si, že ten výfuk je otázka vkusu, ovšem souhlasím s Dvořim a prostě ho přizvednout.

Mimochodem Dvoři řeknu to znova. Tvoje koncovka sice na VFR původně nepatří, ale parádně jí sluší a ten K***A zvuk... :woohoo: jízdu za Tebou jsem si užíval :whistle:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Představení a dotaz 3 roků 8 měsíců zpět #11752

  • NesmrtelnáTeta
  • Avatar uživatele NesmrtelnáTeta Autor tématu
  • Offline
  • Nováček
  • Nováček
  • Příspěvky: 12
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj.Tak nějak si představuji že to má vypadat jen mi to prostě kazí linii když to není pod sedlem. Ono na stk stejně počítám že bude klasická původní koncovka, ale uvažuju že po čr budu jezdit jen z nerez trubkou bez výfuku ukončenou cca 5 cm za stupackou jen nvm co.na to motor. Ideální představa je standardní koncovka pod sedlem ale absolutně netuším co na to regulátor a plasty.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Představení a dotaz 3 roků 8 měsíců zpět #11753

  • Dvoři
  • Avatar uživatele Dvoři
  • Offline
  • VIP EXPERT
  • VIP EXPERT
  • Příspěvky: 213
  • Obdržená poděkování 9
Ještě mě napadlo dost často na anglických webech vídám úpravu zvedlého výfuku takhle nahoru.Nevypadá to zle když by tam člověk dal decentnější koncovku než je na foto.Myslím si že to koleno by se nechalo koupit přes ebay nebo ho vyrobit.
Já v té svojí koncovce mám DB Kiler stím že jsem ho zkusil vyndat ujel jsem asi 100km a dal jsem ho zpět jelikož mi to fakt vadilo a bolela mě z toho hlava.Nějak si neumím představit jezdit na VFR jen z trubkou to by mi praskla hlava.

Pokud by jsi dával výfuk pod sedlo musel by jsi zajistit to aby jsi ho od plastů odizoloval ale zase tak aby se dobře chladil jako je tomu tak na CBR600RR.Jen nevím zda by na to byl prostor pod origo podsedadlovkou u Fička.A jako překopávat podsedlovku a řešit výfuk když to poslední dobou začínají všechno strašně hrotit jak na stk tak i na silnici a to nemluvě když jedeš rakousko.Já mám vše upravené tak že kdykoliv z toho dokážu udělat originál stav.
Přílohy:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.405 sekund
Powered by Kunena fórum