• Strana:
  • 1

Téma:

Spínání a výmaz hodin a km 1 rok 4 měsíců zpět #12555

  • aldamore
  • Avatar uživatele aldamore Autor tématu
  • Offline
  • Nováček
  • Nováček
  • Příspěvky: 3
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj, 
při spínání klíčkem (otočení) se mi nahodile (velmi často) stává to, že se mi vynulují hodiny a denní počítadlo kilometrů. Předpokládám, že asi dochází někde ke zkratu... Celkem mě to štve a nebaví mě ty hodiny pořád nastavovat. Prosím tedy o radu, na co se mám postupně zaměřit. VFR '98. Díky.
Alda

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Spínání a výmaz hodin a km 1 rok 4 měsíců zpět #12556

  • marek
  • Avatar uživatele marek
  • Offline
  • Expert
  • Expert
  • Příspěvky: 137
  • Obdržená poděkování 7
Ahoj, 

postupuj dle schématu zapojení displaye a jdi po veškerých konektorech a spojích, které jsou po cestě (vyhřáté spoje/ oxidace). 

Něco podobného jsem řešil na VFR 750F 96´ a byl problém u hlavní pojistky na startovacím relé. 

Ať se dílo podaří. :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Spínání a výmaz hodin a km 1 rok 4 měsíců zpět #12557

  • Jirka72
  • Avatar uživatele Jirka72
  • Offline
  • SUPER SPECIALISTA
  • SUPER SPECIALISTA
  • Příspěvky: 352
  • Obdržená poděkování 22
Ahoj.

Mám Efíčko stejného r.v. jako Ty a tohle mi dělalo cca před 3 lety také.  V té době jsem dával motku do servisu, protože nedobíjela. Tam se přišlo na mrtvý regulátor dobíjení, vyměněno a od té doby mám pokoj. Ale proč to píšu. Přímo u konektoru toho regulátoru mi mechanik doporučoval to jedenkrát ročně rozpojit a ošetřit nějakým konzervantem na el. spoje. Prý je to u těchto typů problematická partie. Přiznám se, že na to prdím, protože bych kvůli tomu musel sundavat zadní kapotáž a hlavně lešení nosiče kufrů a je tam k tomu přístup jako k penězům. Zkus se mrknout na ten konektor připojení regulátoru.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
Vygenerováno za 0.396 sekund
Powered by Kunena fórum