Téma:

Nováček s Vefrem 4 roků 10 měsíců zpět #10933

  • Scorpion
  • Avatar uživatele Scorpion
  • Offline
  • Expert
  • Expert
  • Příspěvky: 112
  • Obdržená poděkování 3
Ahoj Jirko. Jsem taky jeden z těch, kteří sedlají VFR Fi a jajk píše Scala, tak v hospodě jim to jde líp, než tady. Mám taky r. 1998 a problém s regulátorem jsem měl ten samý jako ty - dvakrát jsem zůstal viset na cestě. A jak napsal někde výše Marek, vyměnil jsem ho, nebo spíše servisman ho na základě svých zkušeností vyměnil, za IGNITECH a od té doby je po problému (taky pro jistotu klepu). Ani jeden problém, všechno šlape jak má. Tak to doufám taky zůstane.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Nováček s Vefrem 4 roků 10 měsíců zpět #10934

  • Jirka72
  • Avatar uživatele Jirka72 Autor tématu
  • Offline
  • SUPER SPECIALISTA
  • SUPER SPECIALISTA
  • Příspěvky: 352
  • Obdržená poděkování 22
Já dal na doporučení servisáka z Honda servisu. Nabízel mi 3 varianty toho regulátoru. Nějaký levný noname, pak prý slušný a kvalitní Tourmax za cca 4000,- a origo ND Honda za cca dvojnásobek. Tak jsem zvolil zlatou střední cestu a šel do toho Tourmaxu. Šéf servisu mi tvrdil, že s tou značkou mají v servisu dobré zkušenosti. No a já se budu modlit a ještě navíc taky klepat na zuby. Ale stejně děkuji za info, kdyby mne to nedejbože potkalo ještě jednou, tak už alespoň budu vědět, že se budu pro příště shánět po tom Ignitechu.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Nováček s Vefrem 4 roků 10 měsíců zpět #10935

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
Tourmax dodává (nebo dodával) Hondě to prvovýroby. Takže tímto by neměl nic pokazit.
Poděkovali: Jirka72

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Nováček s Vefrem 4 roků 10 měsíců zpět #10936

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43

Viki napsal: Zdar,
rok 98 a 24t km??? No tak to bych asi chtěl vidět na vlastní oči..... :)




Kdybys chtěl vidět takovou 2001, černou, tuším 30 000 km, stojí v garáži ve Frýdlantě. Kámoš sice čas od času dostane krámy, že jako na ni začne zase jezdit, že se přihlásí do klubu a tak, ale skončí to jen silnými řečmi v hospodě...
Poděkovali: Jirka72

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Nováček s Vefrem 4 roků 10 měsíců zpět #10937

  • VFRošt
  • Avatar uživatele VFRošt
  • Offline
  • VIP EXPERT
  • VIP EXPERT
  • Příspěvky: 177
  • Obdržená poděkování 9
Zdar,
co se týká regulátorů, už tady před delším časem proběhla diskuze, stačí pohledat v historii temat...
Na mé FI (r.v.2000) jsem origo. regulátor napětí měnil spíše preventivně v cca 40tis. km. Plus jsem na starý i na vyměněný (Tourmax) instaloval větráček z PC... a vše v pohodě :)
Tady dávám ještě zajímavý typ na příp. výměnu regulátoru:
www.elesys-moto.cz/regulatory-dobijeni?z...otocykl=VFR%C2%A0800
Poděkovali: Jirka72

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od VFRošt.

Nováček s Vefrem 4 roků 10 měsíců zpět #10940

  • Stanley
  • Avatar uživatele Stanley
  • Offline
  • VIP EXPERT
  • VIP EXPERT
  • Příspěvky: 220
  • Obdržená poděkování 12
Elesys nebrat. Taky jsem myslel že jsou super,ale omyl. Jeden odešel mě a o více jiných jsem slyšel. Ještě doporučuji Vape

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Nováček s Vefrem 4 roků 10 měsíců zpět #10943

  • Jirka72
  • Avatar uživatele Jirka72 Autor tématu
  • Offline
  • SUPER SPECIALISTA
  • SUPER SPECIALISTA
  • Příspěvky: 352
  • Obdržená poděkování 22
Stanley a ostatní v tomto tématu, díky za info. Snad tyhle informace pomohou nejenom mě, ale i dalším zájemcům.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Jirka72.

Nováček s Vefrem 4 roků 10 měsíců zpět #10965

  • Jirka72
  • Avatar uživatele Jirka72 Autor tématu
  • Offline
  • SUPER SPECIALISTA
  • SUPER SPECIALISTA
  • Příspěvky: 352
  • Obdržená poděkování 22
Tak abych uzavřel tu anabázi s výměnou řetězu na VFR 800 FI r.v.98. Pokud mi někdo přímo na nějakém videu nebo osobně neukáže jak to vyměnit bez nutnosti roznýtování(nebo přeříznutí) starého a opětovného nanýtovaní nového řetězu, tak si dovolím tvrdit, že na 99.99 % je to bez vyndání kyvky nemožné. Takže klasika jako u ostatních strojů-s nýtovací přípravkem.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Nováček s Vefrem 4 roků 10 měsíců zpět #10981

  • Dvoři
  • Avatar uživatele Dvoři
  • Offline
  • VIP EXPERT
  • VIP EXPERT
  • Příspěvky: 213
  • Obdržená poděkování 9
Ahoj Jirko,

nýtování se neboj nní na tom nic složitého.Pokud koupíš sadu jak psal jarak na motoretezy.cz půjčí ti nýtovačku a pokud nejsi úplný lempl tak si ho snýtuješ v pohodě sám.

Kámoš si nýtovačku koupil na nýtujeme si řetězy u něj a zatím vše bez problémů.

Mám na svém Fi regulátor daný pod sedlem kde je vyřízlá díra a regulátor kouká zespoda u zadního kola a je přes něj plechová krabička.Už to tak bylo když jsem jí koupil a viděl jsem to i někde na videu že se to tak dělá.

Až budu u motorky nafotím to.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re:Nováček s Vefrem 4 roků 10 měsíců zpět #10985

  • Dvoři
  • Avatar uživatele Dvoři
  • Offline
  • VIP EXPERT
  • VIP EXPERT
  • Příspěvky: 213
  • Obdržená poděkování 9
Tak takhle je tam udělanej ten regulátor ... Myslím si že se chladí dobře a nrní potřeba tam dávat nějakej ventilátor z pc.

Odesláno z mého SM-A405FN pomocí Tapatalk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.359 sekund
Powered by Kunena fórum